Drodzy Państwo,
przedstawiamy Państwu najczęściej zadawane pytania dotyczące nowego systemu StartEdu. mamy nadzieję, że pomogą one Państwu rozwiać wątpliwości, które pojawiają się podczas korzystania z systemu.
Poniżej przedstawiamy Państwu najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami:
- Czy muszę korzystać z systemu gdy nie zamawiam obiadów dla dziecka?
Tak. System przeznaczony jest dla wszystkich uczniów szkół „PIWONI”. Umożliwia rozliczenie czesnego, zamawianie dodatkowych usług i ich opłacanie.
- Czy dokonuję opłat na jedno konto ?
Tak. Za wszelkie usługi: czesne, obiady, usługi edukacyjne, wycieczki itp. wpłaty dokonywane są na jeden numer rachunku bankowego. Nr rachunku przypisany jest do konta w systemie STARTEDU i jest nr indywidualnym.
- W podanych pakietach czesnego nie było czesnego dla rodzeństwa. Czy to znaczy że nie ma ulgi na rodzeństwo?
Nie. Rabat związany z rodzeństwem zostanie dopisany do salda w ciągu najbliższych 10 dni od rejestracji w systemie.
- Co jeżeli zapłaciłem za czesne przed rejestracją w systemie, a musiałem wybrać czesne za 12 miesięcy podczas rejestracji?
Opłacone czesne na dotychczasowe szkolne nr rachunków bankowych zostaną dopisane do salda konta w systemie STARTEDU w ciągu 10 dni.
- Jeżeli nie dokonałem opłaty za poprzednie miesiące to na który nr rachunku mam dokonać wpłaty?
Wszystkie wpłaty muszą być dokonywane na nowy nr rachunku wygenerowany w systemie STARTEDU. W ciągu 10 dni zaległości z poprzednich miesięcy zostaną dodane do salda w systemie STARTEDU.
- Podczas rejestracji nie mogłem wybrać czesnego z przyznanym mi przez dyrekcje rabatem. Czy to oznacza, że nie mam już rabatu?
Nie. Wszelkie rabaty ustalone z dyrekcją pozostają w mocy i zostaną dopisane do salda w ciągu 10 dni.
- Nie koniecznie chciałbym płacić za dodatkowe usługi np. wycieczki, przelewem. Czy istnieje możliwość dokonywanie opłaty w gotówce?
Tak. W tym celu należy zamówić wycieczkę lub inną usługę w systemie STARTEDU i udac się do księgowości szkół „Piwoni”. Po dokonaniu wpłaty pracownik zaznaczy w systemie STARTEDU, że usługa została opłacona gotówką.
- Czy mogę płacić za wycieczki, obozy lub inne usługi dodatkowe w ratach?
Tak o ile taka opcja zostanie udostępniona w systemie dla danej usługi, obozu lub wycieczki.
- Dlaczego gdy zapisuje syna do bursy to pokazuje się kwota 1700 zł?
Jest to kwota za 10 miesięcy. Kwota jest rozbita na 10 równych rat po 170 zł miesięcznie. Każdego 1 dnia miesiąca do salda w systemie zostanie dopisana tylko kwota miesięczna.
- Dlaczego nie mogę zamówić obiadu mimo dokonanej opłaty za poprzedni miesiąc?
System księguje każdą wpłatę na najstarsze zobowiązanie. Jeżeli wpłacił/a Pan/i kwotę odpowiadającą poprzedniemu zamówieniu obiadów, a nie opłacił/a Pan/i czesnego to system zaliczył wpłatę na częściowe pokrycie czesnego. Dopóki wszystkie zaległości nie zostaną uregulowane nie będzie Pan/i mogła dokonywać kolejnych zamówień.
- Dlaczego muszę zamawiać pobyt weekendowy w bursie do czwartku do godziny 22:00?
Bursa musi przygotować odpowiednią ilość posiłków na weekend. Jeżeli nie dokona Pan/i zamówienia, a mimo to syn pozostanie w bursie zostanie naliczona opłata 25 zł za pobyt natomiast syn nie otrzyma obiadu w sobotę i niedzielę.
- Wybrałem pakiet czesnego „opłata jednorazowa za 12 miesięcy” ale okazało się że system nie naliczył mi dotychczasowego 5% rabatu za płatność za cały rok.
Od nowego roku szkolnego za płatność jednorazową nie obowiązuje rabat 5%. Płatność jednorazowa gwarantuje, iż rodzica nie obejmie styczniowa podwyżka czesnego.